خبرهای داغ:

کمک های مومنانه در شهرستان سرخه ادامه دارد

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه اقدام به تهیه و اهدای بعضی از لوازم جهیزیه به یک نوعروس کردند.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک عدد زود پز همراه با ظروف بلور و دیگر لوازم به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه به نوعروس در روستا اهدا شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری همواره مورد توجه بوده و این رزمایش به دستور رهبر معظم انقلاب در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا ابلاغ و بسیجیان این پایگاه مقاومت همچون سایر مردم در این امر پیشران بودند.

او افزود: کمک های مومنانه همچنان ادامه دارد و به حول و قوه الهی در این دوره به یاری جهادگران بسیجی اقدامات لازم جهت اهدا ظروف و قابلمه به یک نوعروس در روستا فراهم شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) این رزمایش را نمادی از همدلی مردم ایران در مقابله با همه سختی‌ها دانست و گفت: خیرین، جهادگران و عموم مردم در طی مراحل مختلف در کنار ما بوده و در قالب طرح های مختلف مواسات دست ما را گرفته اند.

شهادت در ادامه اضافه کرد: این کمک ها در دوره های قبل در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، سیسمونی، جهیزیه، لوازم منزل و کمک های دیگر انجام و همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها