مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی:

جهاد تبیین یک تلاش مستمر و هدفمند در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است/لبیک گویی اصحاب فرهنگ و رسانه استان مرکزی به فرمان مقام معظم رهبری

دلشادی گفت: جهاد تبیین یک تلاش مستمر و هدفمند در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است و لذا دشمن‌شناسی یکی از الزامات جهاد تبیین هست و البته زمان‌شناسی و به‌موقع عمل کردن از اولویت‌های دیگر است که باید موردتوجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۸۰
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سینا دلشادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی در دیدار با جمعی از اهالی فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنی با استان آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز تبیین حقایق و حماسه های انقلاب اسلامی در برابر جریانات تبلیغاتی و رسانه ای دشمنان و منافقین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امروز اصحاب فرهنگ و رسانه استان مرکزی برای لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق این جهاد آمادگی خود را برای اولین استان در کشور اعلام می کنند.

دلشادی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب خود یک جهاد تبیین است و در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری روش و مسیر جهاد تبیین را به خوبی ترسیم کرده اند و باید از آن به عنوان یک الگو بهره گیری کنیم.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یک تلاش مستمر و هدفمند در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان است و لذا دشمن شناسی یکی از الزامات جهاد تبیین می باشد و البته زمان شناسی و به موقع عمل کردن از اولویت های دیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی بیان کرد: تبیین به معنای تمیز دادن حق از باطل و لذا جهاد روشنگری از زیرمجموعه های جهاد تبیین است و امروز همه توان و ظرفیت ها برای تبیین صحیح باید پای کار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین باید در میدان اقدام و عمل اتفاق بیفتد و برای تحقق این مسئله نیاز به طراحی عملیات مهندسی دقیق داریم که امروز اهالی فرهنگ و رسانه در استان مرکزی این آمادگی را اعلام می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار