خبرهای داغ:

اختصاص 5200 تن قیر برای بازسازی بیش از 200 کیلومتر از راه های روستایی و مناطق محروم استان سمنان

به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان، 5200 تن قیر برای بازسازی بیش از 200 کیلومتر از راه های روستایی و مناطق محروم استان سمنان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۰۶۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

اختصاص 5200 تن قیر برای بازسازی بیش از 200 کیلومتر از راه های روستایی و مناطق محروم استان سمنان

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان بابیان اینکه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق روستایی از جمله راه‌های روستایی از اهمیت ویژه برخوردار است گفت: با تلاش های اعضای این قرارگاه، 5200 تن قیر در راستای محرومیت زدایی روستاهای کمتر توسعه یافته و بهبود راه های روستایی تهیه و اختصاص یافته است.
وی افزود: با تخصیص این میزان قیر، قرار است کار بهسازی و ترمیم آسفالت جاده های روستایی و مناطق محروم توسط سازمان بسیج سازندگی استان از اواسط اسفند ماه آغاز شود.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی تصریح کرد: با این میزان قیر دریافت شده حدوداً 200 کیلومتر از راه های روستایی و مناطق کمتر برخودار استان ترمیم و آسفالت می شود.
وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی و بسیج سازندگی تمام توان فنی‌مهندسی خود را در این راستا به کار خواهند گرفت اظهار داشت: بحث راه روستایی و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهمترین نیازهای روستائیان است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه روستا محسوب می شود.
مهدی کاشفی اظهار داشت: در کنار ماموریت‌های متعدد، مردم‌یاری و مردم‌داری در اولویت ماموریت‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی به مردم بهره می‌گیریم.
وی افزود: بدون شک فرصت خدمت به مردم، یک توفیق الهی است و باید همه خدمتگزاران مردم این فرصت را غنیمت بشمارند و با تمام وجود در خدمت مردم باشند.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان عنوان کرد: مردم ولی‌نعمتان و صاحبان نظام هستند و بسیج و سپاه بر خود وظیفه می‌دانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی، در خدمت ولی‌نعمتان انقلاب باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها