خبرهای داغ:
تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

وظیفه اصلی حوزه سلامت شاهرود شناخت نیاز‌های واقعی و رفع سریع آن‌ها

شاهرود_سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: هدف ما این است که بتوانیم با شناخت نیاز‌های واقعی مردم در بخش سلامت هرچه سریع‌تر معضلات پیش روی مردم را برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۷۲۰۰
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

وظیفه اصلی حوزه سلامت شاهرود شناخت نیاز‌های واقعی و رفع سریع آن‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر حسین شیبانی در جلسه شورای اسلامی شهرستان که با حضور ابوطالب جلالی فرماندار، تعدادی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی و همچنین رییس شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد گفت: بحث سلامت جزو مهم‌ترین مسائل هر جامعه‌ای است که از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
او با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کنار خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان همواره سعی کرده است بالاترین میزان ممکن خدمت رسانی را داشته باشد اظهار کرد:ما تلاش کرده ایم در انتصاب معاونین و روسای دیگر بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی، نیرو‌های دلسوز و مردمی بکارگیری نماییم تا خدمت ما به مردم رنگ و بوی جهادی و واقعی به خود بگیرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: مردم شاهرود بسیار مومن، خونگرم و مردم همراهی بویژه در ایام مبارزه با بیماری کرونا بوده اند و ما همچین امیدواریم در کنار برنامه‌ای که برای این دانشگاه داریم بتوانیم رضایت مردم عزیز شهرستان شاهرود را چه در بخش درمان و چه در مباحث آموزشی و پژوهشی جلب کنیم.
حمیدرضا قنبریان رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهرود ضمن تشکر از زحمات دکتر شیبانی و تمامی کادر درمان شاهرود گفت: شورای اسلامی شهرستان شاهرود همواره تلاش کرده است با برگزاری جلسات مختلف با مسئولان شهرستان، نیاز‌های واقعی مردم و معضلات مهم آن‌ها را به گوش مدیران و مسئولان برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها