خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون‌های خطر شبکه‌های توزیع برق با حضور ۸۳ اکیپ در همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری اقدام فراگیر شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع با حضور ۸۳ اکیپ عملیاتی در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۰۵
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

برگزاری مانور شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع برق با حضور ۸۳ اکیپ عملیاتی در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی سهرابی‌بیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدام فراگیر شناسایی و رفع کانون‌های خطر در شبکه‌های توزیع همزمان با سراسر کشور در استان همدان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به محور‌های مانور افزود: تعویض پایه‌های معیوب، اصلاح فلش و انجام تعمیرات در شبکه‌های فشار متوسط، جابجایی و اصلاح حریم شبکه‌های فشار متوسط به منظور افزایش ایمنی و رفع کانون‌های خطر و ترمیم واصلاح دریچه‌های معیوب پایه‌های روشنایی معابر از محور‌های این مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ترمیم و اصلاح درب معیوب پست‌های زمینی و تابلو‌های پست‌های هوایی عمومی، جمع‌آوری اشیاء اضافی و تابلو‌های تبلیغاتی از مجاورت پایه‌های شبکه و آزادسازی محیط پایه‌ها برای صعود و فرود ایمن سیمبانان و اصلاح کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکین روی پایه‌ها و جعبه تقسیم از دیگر محور‌های برگزاری این مانور برشمرد.

وی عنوان کرد: مقاوم‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت و افزایش قابلیت اطمینان، افزایش ایمنی و رفع کانون‌های خطر و کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین از اهداف برگزاری این اقدام فراگیر است.
سهرابی‌بیدار تصریح کرد: ۲۱۵ نفر در قالب ۸۳ اکیپ عملیاتی همراه با ۸۲ دستگاه خودروی سبک و ۱۱ دستگاه خودرو سنگین در این مانور شرکت دارند.

وی با اشاره به حجم اقدامات اجرایی در مانور بیان کرد: در حوزه شبکه فشار متوسط نصب ۶ اصله پایه بتونی، تعویض ۸۲ عدد مقره معیوب سوزنی و بشقابی و ریگلاژ و اصلاح در ۳۳ کیلومتر از شبکه ۲۰ کیلوولت در شهرستان‌های ملایر و بهار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اصلاح ۱۱۴ مورد جمپر شبکه ۲۰ کیلوولت خبر داد و گفت: کاور ۲۰۰ عدد مقره، جابجایی ۶ عدد کات اوت فیوز و برکناری هفت اصله پایه بتونی نیز از دیگر اقدامات است.

وی اظهار داشت: در شبکه فشار ضعیف و روشنایی معابر نیز در تمام شهرستان‌های استان، ۳۳۷ عدد دریچه‌های معیوب پایه‌های روشنایی معابر، ۲۰ مورد درب معیوب پست‌های زمینی و ۹۸ مورد درب تابلو‌های توزیع خیابانی و تابلوی پست‌های هوایی عمومی ترمیم و اصلاح می‌شود.

سهرابی‌بیدار با اشاره به جمع‌آوری ۱۹۳ مورد اشیاء اضافی و تابلو‌های تبلیغاتی در حریم شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف و آزادسازی محیط پایه‌ها برای صعود و فرود ایمن سیمبانان گفت: ۲۱۶ مورد کابل سرویس‌های بهم تنیده مشترکین روی پایه‌ها و جعبه تقسیم نیز در این مانور اصلاح می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات