خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان با اشاره به سند اعتلای بسیج در تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: سند اعتلای ده ساله بسیج مبنای حرکت بسیج در جهت هم افزایی ظرفیت های مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۴۸
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان با تاکید بر نقش مهم نخبگان و متخصصین در شرایط حساس امروز ابراز داشت:ما در مقطع بسیار حساسی از انقلاب قرار داریم و با توجه به نیاز استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی در کمک به دولت و دستگاه های اجرائی نیاز به شتاب در بیانیه گام دوم انقلاب داریم.
سردار دامغانی افزود:باید به بیانیه گام دوم انقلاب شکل عملیاتی بدهیم و متخصصین بسیجی که در دل اقشار مختلف مردم وجود دارند باید نقش مهم خود را در این عرصه ایفا کنند و امروز شرایطی در جامعه ما فراهم شده که زمینه سازی شکل گیری دولت اسلامی ایجاد شده تا به تمدن نوین اسلامی برسیم و استفاده از ظرفیت نخبگان با تکیه برتجارب ارزشمند گذشته ،بستر لازم را برای نقش آفرینی متخصصین و نخبگان در عرصه های مختلف فراهم خواهد کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با تاکید بر جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و نوع تقابل امروز با جهان سلطه در جهت حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی تصریح کرد:امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که در تقابل ۴۳ساله با ملت ایران است و دشمن در این مقطع با همزمان سازی عناصر قدرتش جنگ ترکیبی را علیه ما راه انداخت اما موفق نشد و ارکان قدرت دشمن ترک برداشته و در حال فرو ریختن است.
وی افزود:در حوزه تقابل با جهان استکبار ما در حوزه نظامی به یک بازدارندگی خوبی رسیده ایم که دشمن توان و قدرت استفاده از تجهیزات پیشرفته اش را ندارد،در حوزه نفوذ منطقه ای بعد از شهادت شهید سلیمانی انگیزه در محور مقاومت گسترش پیدا کرد و شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در سطح محور مقاومت و منطقه نشر پیدا کرد.
فرمانده سپاه استان سمنان صبر مردم در برابر مشکلات اقتصادی را عامل شکست تحریم ها دانست و خاطر نشان کرد:در تحریم های اقتصادی، مردم با صبر انقلابی که از خود نشان دادند دشمنان را ناکام گذاشتند.
شایان ذکر است اجلاسیه و انتخابات مجمع بسیجیان استان سمنان در روز پنج شنبه پنجم اسفند ماه به همت ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه استان سمنان در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار و حجت الاسلام محسن انصاری نیا بعنوان رئیس مجمع بسیج استان سمنان انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها