بازدید سردار دامغانی از کتابخانه مرکزی استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان هم‌زمان با هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی از کتابخانه مرکزی استان سمنان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۷۵
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ،سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان هم‌زمان با هجدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی از کتابخانه مرکزی استان سمنان بازدید کرد.

سردار دامغانی در این بازدید با تاکید بر اهمیت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اظهار داشت:لازمه عمق بخشی به آگاهی مطالعه کتاب است و کتاب باید جزو سبد فرهنگی خانوارها قرارگیرد و اگر فرهنگ کتابخوانی در جامعه ای گسترش پیدا کند افراد دچار تلاطم ذهنی نخواهند شد.

فرمانده سپاه استان سمنان تصريح کرد:فرهنگ سازی  در حوزه کتابخوانی نیازمند کار جدی و عزم راسخ همه ی دستگاه های اجرائی است و در قرارگاه فرهنگی سپاه استان سمنان ترویج کتابخوانی از جمله محورهایی است که در دستور کار برنامه فرهنگی سال آینده  قرار دارد.

در ادامه این دیدار محمد طاهریان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب با سپاه استان سمنان بر ضرورت هم افزایی بیشتر در موضوعات مرتبط تاکید کرد.
شایان ذکر است ، در این دیدار مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات و محمد امامی مسئول بسیج ادارات سپاه استان سمنان حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها