خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خبر داد:

فعالیت ۳۵۰ هزار نفر در طرح شهید سلیمانی/گام ششم طرح، فرهنگ سازی زندگی با کرونا

شاهرود_ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به فعالیت ۳۵۰ هزار نفر از بسیجیان در طرح شهید سلیمانی گفت: در گام ششم طرح شهید سلیمانی فرهنگ سازی توسط اقشار بسیج در جامعه مورد توجه است.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

فعالیت ۳۵۰ نفر در طرح شهید سلیمانی/گام ششم طرح شهید سلیمانی فرهنگ سازی زندگی با کرونابه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر مسلم چشمی در نشست قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شهرستان شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان با ابلاغ سلام فرمانده کل سپاه و سازمان بسیج مستضعفین به مجموعه دست اندرکاران این طرح در شهرستان با اشاره به ورد به سومین سال پاندمی کرونا، اظهار کرد: هنوز بعد از ۲ سال چشم انداز روشنی نسبت به این اپیدمی وجود ندارد.
او با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: با توجه به دو راهبرد بسیج در مواجه با بحران‌ها که او مطلبه گری و دوم ورود میدانی است، این طرح ورود میدانی بسیج و سپاه برای کمک به مقابله با کروناست.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به اینکه سپاه و بسیج در موضوع کرونا به خوبی عمل کردند، افزود: سپاه و بسیج در امر غربالگری و واکسیناسیون و قرنطینه و ضدعفونی و بیماریابی و کمک‌های مومنانه وارد شدند و درخشیدند.
او با اشاره به فعالیت ۳۵۰ هزار نفر از بسیجیان در طرح شهید سلیمانی گفت: در گام ششم طرح شهید سلیمانی فرهنگ سازی توسط اقشار بسیج در جامعه مورد توجه است.
چشمی با اشاره به تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌ها برای اقشار ۲۲ گانه بسیج و استفاده از ظرفیت آنها، اظهار کرد: فرهنگ سازی در راستای زندگی عادی در کنار کرونا مورد توجه است و در این مسیر در گام ششم طرح شهید سلیمانی حرکت خواهیم کرد.
او تاکید کرد: تا پایان اپیدمی کرونا در میدان هستیم و با تمام توان و امکانات و نیروی انسانی در این میدان حضور داریم و تجربه همدلی در این شهرستان را به تمام کشور انتقال خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها