خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان:

بیان هنرمندانه دستاوردهای انقلاب در رسانه‌ها مصداق جهاد تبیین است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع) اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های بسیج در تولید قدرت نرم و مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: بیان هنرمندانه دستاوردهای انقلاب در رسانه‌ها مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۶۴
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی رمضانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا (ع) روز پنج‌شنبه پنجم اسفند در کارگاه یک روزه خبرنگاری ویژه  رابطان نمایندگی این ناحیه، گفت: اطلاع‌رسانی صریح و شفاف دستاوردها رسالت خبرنگاران بسیجی است.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال بزرگ‌نمایی نقاط ضعف و حذف یا کوچک جلوه دادن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی است و گاهی برخی افراد غافل نیز به عنوان خبرنگار با این هدف دشمن همسو می‌شوند.
حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به جنایت‌های و خیانت‌های پهلوی، افزود: تطهیر و احیای رژیم گذشته از دیگر برنامه‌های دشمن است و بر همین اساس لازم است جوانان تاریخ دوران پهلوی را مطالعه کنند.
وی تصریح کرد: سرعت، صحت و دقت در تولید خبر و دستاوردهای بسیج و نظام اسلامی و انعکاس رسانه‌ای آن گام موثری در جهت تنویر افکار عمومی است.
ضرورت ورود به عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، تعریف خبر، ارزش‌های خبری، عناصر و اجزای خبر، سبک‌های خبر نویسی، سواد رسانه‌ای و تولید عملی یک خبر از مهمترین سرفصل‌های این دوره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها