خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی:

تلاش برای اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور کمک به جهاد تبیین است

همدان-رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تلاش برای برنامه‌ریزی در راستای اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور کمک به جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۱۷۶۱۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی بابایی در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های انقلاب اسلامی باید به سمت تخصص و کسب دانش حرکت کنند، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا مسائل رسانه‌‌های کشور حل شود.

وی با با اشاره به عدم تصویب طرح جامع رسانه‌ای کشور افزود: در مجلس شورای اسلامی و با کمک تشکل‌های انقلابی نظیر بسیج رسانه باید شرایط حداقلی لازم برای جامعه رسانه‌ای کشور تامین شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: تلاش برای برنامه‌ریزی در راستای اعتلای رسانه‌های انقلابی کشور کمک به جهاد تبیین است.

* جهاد تبیین امروز وظیفه اساسی رسانه‌های انقلابی کشور است

مسئول بسیج رسانه کشور نیز در این نشست با تاکید بر تعیین تکلیف نظام جامع صنفی رسانه گفت: تا تعیین تکلیف این مسئله مشکلات صنفی رسانه غیر قابل حل خواهد بود.

محمدیان ادامه داد: جهاد تبیین امروز وظیفه اساسی رسانه‌های انقلابی کشور برای مقابله با تهاجم هوشمندانه رسانه علیه زیرساخت‌های معرفتی مردم است.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا نظام جامع صنفی رسانه‌ای به دغدغه جدی نمایندگان تبدیل شود.

مسئول بسیج رسانه کشور ایجاد نظام مسئله محوری را مطالبه جدی رهبر انقلاب از رسانه‌ها برشمرد و گفت: مسئله محوری تخصصی در رسانه‌های کشور می‌تواند به حل گره‌های کور و مشکلات بر زمین مانده مردم کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات