خبرهای داغ:

جلسه غرس نهال به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه برگزار شد

باتوجه به نزدیک شدن به روز درختکاری جلسه غرس نهال به همت بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه با حضور مسوولان شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۳۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ کمیته پشتیبانی و هماهنگی بسیج دانش آموزی شهرستان با موضوع غرس نهال در مدارس شهرستان و با حضور سرگرد حمید بافتی جانشین فرمانده میروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و جمعی دیگر از مسوولان شهرستانی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی چون آغاز هفته منابع طبیعی از 15 الی 22 اسفند خواهد بود، اجرای زنگ طبیعت و درختکاری نمادین به نیت شهدای دانش آموز و فرهنگی در یکی از مدارس با حضور مسوولین شهرستان، اجرای پویش ملی ایران قوی، هر ایرانی یک درخت در شهرستان و شناسایی مدارسی که قابلیت کاشت نهال را دارند به تصویب رسید.

همچنین تهیه نهال های مثمر توسط اداره منابع طبیعی و پیگیری بسیج سازندگی، استفاده از ظرفیت گروه های جهادی بسیج جهت غرس نهال در مدارس، هماهنگی با مدارس شهرستان جهت ارسال نهال و حضور نمایندگان اداره منابع طبیعی و گروه های جهادی، ارائه خدمات کارشناسان منابع طبیعی به دانش آموزان در بستر شبکه شاد و غیره از موارد دیگر مصوب شده در طی این جلسه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار