خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

جنگ ترکیبی نشانه شکست دشمن در جنگ اقتصادی است

شاهرود_حجت السلام حسینی دیباجی گفت: دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه‌ای نرسید و رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است و باید با همه ظرفیت‌ها آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به سرانجام رسانیم.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۷۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

جنگ ترکیبی نشانه شکست دشمن در جنگ اقتصادی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در جمع کارکنان سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اهداف امام خمینی (ره) از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن در جنگ اقتصادی به نتیجه‌ای که در نظر داشت نرسید و رویکرد جنگ ترکیبی نشانه این شکست است لذا باید با همه ظرفیت‌ها وارد شویم و آسیب‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را با کار میدانی به فضل الهی با موفقیت‌های بزرگ به سرانجام رسانیم.
او افزود: هدف از انقلاب اسلامی این است که ملت ایران را به جایگاهی برسانیم که الگو بشریت باشد و مسلما این راه دشوار و طولانی است و هنر این است که توطئه دشمن را بشناسیم و در این راه برنامه داشته باشیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: رهبر انقلاب بعنوان دیده بان دشمن را می‌بیند و طراحی لازم را در پیش برد اهداف انقلاب دارد و روحیه انقلابی، تفکر بسیجی و عمل انقلابی سه راهبرد اصلی در تحقق اهداف انقلاب است.
او افزود:بصیرت، انقلابی گری، ولایتمدار بودن و تکلیف گرایی معطوف به نتیجه از جمله شاخصه‌های انتخاب یک مسئول است و مدیریت جهادی یعنی کم توقع و پر تلاش، نو آوری و بن بست شکن بودن است و اعتقاد حقیقی و باور به توانایی‌های خود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار