خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان مطرح کرد؛

جهاد تبیین حلقه مفقوده مجموعه‌های فرهنگی در جبهه انقلاب/ نقش آفرینی هیأت‌ها در جهاد تبیین

دامغان_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی مسئولیت خطیری در جهاد تبیین دارند، گفت: هیأت‌ها در روشنگری و جهاد تبیین می توانند نقش آفرین باشند.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۳۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

حجت الاسلام محمد علی ملکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به مسئولیت خطیر مجموعه‌های فرهنگی در جهاد تبیین اظهار کرد: جهاد تبیین حلقه مفقوده فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در جبهه انقلاب است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی در این 43 سال تصریح کرد: دشمن به واسطه تهاجم فرهنگی، فضای مجازی و ماهواره سعی بر جلوه دادن ایران به عنوان کشوری ضعیف دارد و این موجب از دست دادن اعتماد به نفس و خودباوری مردم می شود.

ملکیان انقلاب اسلامی را ثمره جهاد تبیین دانست و گفت: بسیاری از حوادث مهم تاریخ به واسطه جهاد تبیین رقم خورد و امام خمینی (ره) از سال 1342 ضمن پرداختن به مسئله جهاد تبیین ارزش‌ها، اعتقادات و نقش مردم را در انقلاب به آنها گوشزد می کرد و این موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی ضمن بیان اینکه دشمن به صورت نامحسوس اقداماتش را انجام می دهد، تاکید کرد: هیأت‌ها نقش عظیمی در جهاد تبیین دارند چرا که هیأت یک عرصه فرهنگی و اجتماعی پرمخاطب، اثرگذار و مردمی است و بیش از هر دستگاه دیگری می تواند در این زمینه نقش آفرین باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان حضرت زینب (س) را الگوی بارز در جهاد تبیین برای هیأت‌ها دانست و تصریح کرد: ماندگاری واقعه عاشورا و یاد و نام حضرت سیدالشهداء در طول تاریخ به واسطه روشنگری های حضرت زینب (س) می باشد.

وی افزود: هیأت‌ها با اتکا به ظرفیت و الگوی بی نظیر حضرت زینب (س) می توانند به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند.

ملکیان تصریح کرد: شرح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهاد تبیین موجب خنثی کردن دسیسه‌های دشمن و پویایی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها