خبرهای داغ:
نماینده دامغان مطرح کرد؛

جهاد تبیین مهمترین وظیفه انقلابی ها/ اصلی ترین کار دشمن تحریف انقلاب است

دامغان_ نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه دشمن به صورت نامحسوس اقداماتش را انجام می دهد، تاکید کرد: جهاد تبیین اصلی ترین جهاد این روزها مخصوصا در حوزه رسانه است.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۶۲
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اخیرا همه را به جهاد تبیین دعوت فرمودند، گفت: رهبر انقلاب اولا از واژه جهاد نام بردند پس هر حرکتی جهاد نیست؛ جهاد حرکتی است که متناسب با عملیات دشمن و در مقابل دشمن انجام می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا رهبری در این مرحله جهاد تبیین را فرمودند، بیان کرد: 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و نسل چهارم انقلاب هم دارد جای خود را به نسل پنجم می دهد و در این 43 سال انقلاب روز به روز بالنده تر، شکوفاتر، عمیق تر و عظیم تر شده است.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه دشمن می بیند که هیچ چاره ای جز انحراف انقلاب از مواضع اصولی اش ندارد، یادآور شد: دیگر دشمن نمی تواند جنگ را به این کشور تحمیل کند و در سیاست، این کشور را شکست دهد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر یک قدرتی دارد فشار اقتصادی بر کشور وارد می‌کند که این را هم انقلابی ها خنثی خواهند کرد.

وی از تحریف انقلاب اسلامی به عنوان تنها دسیسه دشمن یاد کرد و ادامه داد: اصلی ترین کار دشمن تحریف انقلاب است و طبیعتا در مقابل آن جهاد تبیین وظیفه اصلی انقلابی ها است.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح گارد دشمن در جنگ رسانه ای بیان کرد: گارد دشمن در جنگ رسانه‌ای قلب واقعیات است؛ یعنی رژیم فاسد شاهنشاهی را تبدیل و تطهیر می کند، رژیم جعلی کودک کش جلاد اسرائیل را تطهیر می کند و پیشرفت های انقلاب را یا نشان نمی دهد یا با تحریف آنچنان کوچک می کند که اصلا در نظر مردم نیاید و ضعف‌های انقلاب و یا کمبودها را آنچنان بزرگ نمایی می کند که نتیجه کوچک نمایی و بزرگ نمایی ها مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی و ناامید کردن آنها از آینده است.

علیزاده افزود: دشمن کاری می کند که مردم نسبت به گذشته پشیمان و نسبت به آینده مأیوس شوند و طبیعتا اگر این اتفاق همه گیر شود انقلاب را از درون تهی کرده و با یک ضربه کوچک می تواند انقلاب را نابود کند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن به صورت نامحسوس اقداماتش را انجام می‌دهد، تاکید کرد: جهاد تبیین، اصلی ترین جهاد این روزها مخصوصا در حوزه رسانه است.

نماینده مردم دامغان گفت: تمام عاشقان انقلاب اولا باید انقلاب، دستاوردها و مبانی آن را بشناسند و از آن طرف دشمن و دشمنی های دشمن و حوادثی که در این 43 بر انقلاب رفته را کاملا شناسایی کنند.

علیزاده تصریح کرد: دشمن، دشمن است و در مقابل دشمن موضع گیری عاقلانه، هوشیارانه و روشنگرانه لازم است تا انقلاب از این مرحله هم با سلامت به پیش رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار