خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان مطرح کرد؛

بهره‌گیری از جهاد تبیین جهت تزریق روحیه امید در جامعه

دامغان_مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان ضمن بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی می باشد، گفت: از جهاد تبیین باید در راستای تزریق روحیه امید در جامعه و خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن بهره گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام ابوالقاسم قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان دامغان در سلسله نشست‌های جهاد تبیین که در محل حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن همواره در پی ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران است و در شرایط فعلی و تأکید رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین بهترین روش مقابله با این هدف دشمن می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: هدف دشمن از ایجاد جنگ رسانه‌ای و تبلیغی ناامید کردن مردم به ویژه جوانان، القاء روحیه ما نمی توانیم و تطهیر چهره پهلوی خبیث می باشد.

وی جهاد تبیین را وظیفه همه مردم به ویژه مسئولین در مقابل این جنگ ترکیبی دانست و گفت: بهره‌گیری از جهاد تبیین به جهت تزریق روحیه امید در جامعه و همچنین بهترین راهکار خنثی کردن نقشه‌های دشمن می باشد.

وی فضای مجازی را بستر مناسبی برای جهاد تبیین دانست و افزود: دشمن از فضای مجازی در جهت ضربه زدن به نظام و تاثیر بر افکار عمومی بهره می گیرد و ما باید با حضور موثر در این فضا و پاسخ به شبهات دستاوردهای نظام را تبیین و روحیه امید را در بین مردم تزریق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار