خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات استان سمنان:

رسالت مداحان در جهاد تبیین احیا امر اهل بیت (ع) است

دامغان_ مدیر کل سازمان تبلیغات استان سمنان ضمن بیان اینکه مداحان به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی موثر بر فکر و قلب مردم هستند گفت: رسالت خطیر ستایشگران و شاعران آئینی در جهاد تبیین احیا امر اهل بیت (ع) می باشد.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۸۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیر کل سازمان تبلیغات استان سمنان در همایش ستایشگران و شاعران آئینی که در محل زینبیه اعظم شهرستان دامغان برگزار شد با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب که فرمودند «هیئت یک واحد اجتماعی است، یک مجموعه اجتماعی است که بر محور مودت اهل بیت شکل می گیرد» گفت: رسالت جامعه مداحان، ستایشگران و شاعران آئینی در جهاد تبیین احیا امر اهل بیت (ع) می باشد و مداحان به عنوان بخشی از جامعه نخبگانی موثر بر فکر و قلب مردم هستند.

مدیر کل تبلیغات استان سمنان بیان کرد: اتفاقی که در جنگ فرهنگی رسانه ای یعنی جنگ نرم رخ می دهد، ایجاد تردید در افکار و قلب های مردم و به دنبال آن فروپاشی کشور است.

عبدالهی با اشاره به دسیسه های دشمن در دلسرد کردن مردم نسبت به این نهضت و انقلاب تصریح کرد: بزرگترین پروژه رهبر معظم انقلاب در این 10 سال اخیر دفع حمله نرم دشمن در فضای رسانه ای نسبت به جداکردن پشتوانه و سرمایه انقلاب از پشت انقلاب یعنی مردم است و جامعه مداحی به عنوان بخشی از جامعه در دفع این حمله نقش موثری دارند.

وی با اشاره به فلسفه وجودی امامت گفت: هیئت ها باید بر انتظام، انسجام و تبدیل تفرقه ها به اتحاد و همگرایی اهتمام ویژه ای داشته باشند و این ها را در هیئت ها عملی کنند.

عبدالهی افزود: جوانان سرمایه عظیم کشور هستند و پیشکوتان و بزرگان نباید اجازه دهند که نظام سلطه دست جوانان را از اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی به عنوان نماد راه اباعبدالله (ع) در دنیای معاصر جدا کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش ستایشگران و شاعران آئینی با موضوع «جهاد تبیین» با حضور حجت الاسلام عباس عبدالهی مدیر کل سازمان تبلیغات استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان، حجت الاسلام محمدعلی ملکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از مداحان خواهر و برادر، به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، کانون و بسیج مداحان و با مشارکت شورای هیئات مذهبی و امنای زینبیه و امامزاده قاسم (ع)، جامعه ایمانی مشعر و پایگاه بسیج شهید مدنی در زینبیه اعظم دامغان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار