خبرهای داغ:

جلسه صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر برگزار شد

در راستای برنامه های ابلاغی و برپایی صندوق قرض الحسنه بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، جلسه صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۱۲
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های ابلاغی و برپایی صندوق قرض الحسنه بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج، جلسه صندوق قرض الحسنه پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر در سرخه با حضور اعضا در مسجد انصار برگزار شد.

این جلسه با قرعه کشی و اعطا وام به سه نفر از اعضای صندوق همراه بود.

فاطمه محمودی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) در حاشیه اجرای این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: صندوق های قرض الحسنه بسیجیان به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در سطح پایگاه های شهری و روستایی برپا شده و هدف از تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، کمک به توسعه اقتصادی و توانمندسازی مردم است.

او افزود: کسب ‌و کار‌های خرد و کوچک و خانگی که در نتیجه تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج در روستا‌ها ایجاد شده است، مصداق بارز امیدآفرینی محسوب می‌شود، چرا که تشکیل صندوق‌ها با مشارکت اهالی روستا، نمونه بارز تعاون و همدلی برای حل مسئله در حوزه اشتغال و حل دیگر مشکلات اقتصادی خانواده ها است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) خاطرنشان کرد: این صندوق‌ها نمونه‌ای از مردم یاری و حل مشکلات توسط خود مردم بوده است و این قرعه کشی ها به صورت ماهانه انجام و مبلغ وام به بسیجیان اهدا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار