فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران توسط ۳۰۰ نخبه بسیجی تدوین شد

ساری-سردار مسلمی با اشاره به رونمایی راهبرد سند ۵ ساله پیشرفت استان مازندران، گفت: این سند با کمک ۳۰۰ استاد نخبه و بسیجی و با بهره گیری از ظرفیت ادارت و نهاد‌ها تدوین شده است.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۵۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

۳۰۰ نخبه بسیجی سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران را تدوین کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج استان مازندران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ اسفند  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از نخبگان و صاحب نظران بسیجی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی در حاشیه این اجلاسیه در گفتگو با خبرنگار بسیج  در ساری، ضمن تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج موسی بن جعفر (علیه السلام) با اشاره به رونمایی راهبرد سند ۵ ساله پیشرفت استان مازندران، گفت: این سند با کمک ۳۰۰ استاد نخبه و بسیجی و با بهره گیری از ظرفیت ادارت و نهاد‌ها تدوین شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه موضوعات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی، سیاسی و .. در این سند لحاظ شده است، افزود: این سند با ۴۰ موضوع تخصصی و بومی نوشته شده است.

سردار مسلمی باتاکید بر اینکه در تدوین این سند زیست بوم مازندران توجه شده است، ادامه داد:خروجی این سند، شناخت آسیب ها، ضعف ها، فرصت ها، نقاط قوت بوده که در بهره وری از ظرفیت‌های استان از منابع مهمی از جمله جنگل و دریا فرصت‌هایی را با رویکرد علمی پیش روی دولت قرار داده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه این سند منحصربه فرد است، خاطرنشان کرد:آغاز تهیه این سند از دی ماه سال گذشته بوده که امروز رونمایی شد تا کمکی به دولت در پیشرفت و توسعه استان باشد.

سردار مسلمی با بیان این مطلب که تحلیل وضعیت و ارائه راهبرد‌ها و استراتژی‌ها در این سند آمده است، اضافه کرد: دو راه اساسی  پیش روی مسئولان است یکی اجرای این راهبرد‌هایی که در سند تدوین شده دومی رصد روند اجرای راهبرد‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا بستر اجرایی این سند را نهادها، ادارات و سازمان دولتی برشمرد و گفت:برای هر سازمانی طبق کارکرد آن راهبردهای اجرایی، تدوین شده تا با اجرای ان شاهد خیرو برکات برای زیست بوم استان و مردم باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها