مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور:

راهبرد‌های مجمع بسیج در دولت انقلابی اجرایی می‌شود/ سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران، الگویی برای سایر استان‌ها

سردار کفیل با تاکید بر اینکه مجمع بسیجیان با شکل گیری و مستقر شدن دولت انقلابی کامل شده است، گفت: راهبرد‌های مجمع بسیج در دولت انقلابی اجرایی و دنبال می‌شود
کد خبر: ۹۴۱۸۰۹۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دومین اجلاسیه سراسری مجمع بسیج استان مازندران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۸ اسفند  با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران ، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا ، سردار کفیل مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور، سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و جمعی از نخبگان و صاحب نظران بسیجی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

خبر

سردار فضل الله کفیل در این اجلاسیه ضمن تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج حضرت موسی بن جعفر (علیه السلام) با اشاره به سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله استان مازندران، گفت: این کار بسیار فاخر و ارزشمندی صورت گرفته است که این کار عالمانه و دقیق و اجرایی بوده که فرمانده سپاه کربلا با یک نگاه دانش محور باعث جهت دهی مجمع بسیج مازندران شده است.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با بیان این مطلب که مجمع بسیجیان متشکل از نخبگان و فرهیختگان  از ابتدای دهه ۹۰ تشکیل شده است، افزود: امروز این مجمع به رشد و بالندگی و تاثیرگذاری رسیده است.

سردار کفیل با تاکید بر اینکه مجمع بسیجیان با شکل گیری و مستقر شدن دولت انقلابی کامل شده است، ادامه داد: راهبرد‌های مجمع بسیج در دولت انقلابی اجرایی و دنبال می‌شود.  

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور  با اشاره به اینکه دیروز اگر ما در مجمع مسئله شناسی میکردیم و نظام مسائل مان را اولویت بندی و مطالعه می‌کردیم، اما کمتر گوش شنوایی در دستگاه اجرایی بود امروز انتظارمان کاملا متفاوت است، اضافه کرد:امروز اگر راهبردی تنظیم شد و به نقطه کارگشایی رسید این انتظار است که دولت کارسازی کند.

سردار کفیل با اشاره به سند راهبردی پیشرفت مازندران ادامه داد: امروز راهبرد‌ها در بیان نیست تبدیل به بنان و نوشتار و کتاب شده است و، ۴۰ مسئله تخصصی در این سند مدون و عالمانه تدوین شده و کاربردی است.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور اضافه کرد: دانشمندان و فرهیختگان استان مازندران  با نگاه به زیست بوم این سند را تدوین کرده که می‌تواند برای استان‌های دیگر الگو شود.

مسئول مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج کشور با تاکید بر اینکه نقشه راهی که توسط مجمع بسیجیان تدوین شده، در مرحله اجرایی شدن است، خاطرنشان کرد: سند تدوین شده توسط مجمع بسیجیان، بعد از امضای تفاهمنامه نیاز به یک توجه ویژه دارد که نشان دهنده مرجعیت این مجمع است.

سردار کفیل در پایان سخنان خود با تصریح بر اینکه این سند افتخاری بر مدیریت استان است و  انتظار داریم این سند مصوب شورای برنامه ریزی استان مازندران شود، گفت: مصوبات شورای برنامه ریزی برای همه مدیران لازم الاجرا است و این نیز موجب مطالبه گری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار