خبرهای داغ:
رئیس هیئت فوتبال استان سمنان خبر داد :

برگزاری 7 دوره مربیگری در سال آینده

سید حسین زرگر در آیین اختتامیه اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از برگزاری 7 دوره مربیگری در سال جاری و پیش بینی برگزاری 7 دوره در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۱۲۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، رئیس هیئت فوتبال استان سمنان افزود : براي اولين بار است که کلاس مربيگري فوتسال سطح 2 آسيا در استان سمنان برگزار مي شود و با توجه به اينکه مدرس اين کلاس نيز از چهره هاي شاخص آموزش در کشور است مربیان بيشترين بهره را از اين دوره بردند.
وی بیان داشت : اين دوره با شرکت 19 نفر از سراسر کشور در دو بخش تئوري و عملي زير نظر علیرضا رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تاريخ 30 بهمن الی 6 اسفند به مدت یک هفته برگزار شد.
زرگر با اشاره به برگزاری 3 دوره دانش افزایی ویژه مربیان در سطح استان در سال جاری و همچنین پیش بینی 4 دوره دانش افزایی برای سال آتی گفت : در این برنامه علاوه بر ارتقای دانش مربیان، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربیگری با حضور استادان آموزش داده می شود .
ایشان افزودند : برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌ های دانش افزایی برای رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فنی و آشنایی با مسائل روز فوتبال بسیار مفید و کاربردی است.
رئیس هیئت فوتبال استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از دکتر نقدی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به جهت میزبانی اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا، گفت : این مجموعه دانشگاهی در ارتقاء و پیشرفت ورزش استان نقشی بسزا و تاثیرگذار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار