افتتاح دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرقدس

فرماندار قدس در آیین افتتاح دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: راه‌اندازی دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راهی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۴۴
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۴

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی‌کانی ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص) با اشاره به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح  شهرستان بیان کرد:  راه‌اندازی دفتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس راهی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، بسط دادن امانت های شهدا در سطح شهرستان با پیوست شورای فرهنگ عمومی است.

وی افزود:  شهدا ناظر بر عملکرد این دفتر خواهند بود و این مجموعه با همفزایی دیگر نهاد‌ها و مجموعه‌های فرهنگی می‌بایست به منظور ارتقا فرهنگ شهرستان به خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌ها آینده فعالیت کند.

فرماندار شهرستان قدس در خصوص  فعالیت دشمنان در عرصه‌های  فرهنگی عنوان کرد : تمامی افراد جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارند و لحظه ای درنگ مساوی با سرمایه‌گذاری دشمنان اسلام در فرهنگ جامعه  است.

وی ادامه داد: از مجموعه شهرداری و شورای شهر انتظار می‌رود که پایگاه‌های فرهنگی به منظور  اوقات فراغت جوانان، افزایش شادی و نشاط در سطح جامعه فعالیت کنند چراکه جوانان و نوجوانان ما به منظور گذراندن  اوقات فراغت  خود به امکانی پناه می برند کا ما هیچگونه نظارتی بر آن ها نداریم.

این مقام مسئول در رابطه با کاهش دغدغه‌های فرهنگی سطح شهرستان قدس عنوان کرد: امیداریم بتوانیم با حضور پررنگ تر دستگاه‌ها فرهنگی، فعالیت‌ها به سمت و سویی سوق پیدا کند که در سال های آتی شاهد کاهش دغدغه های فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.

ارسال نظرات