درقرارگاه استانی سردار سلیمانی بیان شد؛

حضور سپاه و بسیج برای مهار کرونا بی بدیل بود

قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی "گام ششم مبارزه با ویروس کرونا" در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام بصورت نشست تصویری با نواحی سراسر استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۴۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد گفت: در عرصه جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا، حضور سپاه و بسیج بی بدیل و کم نظیر بود.

دکتر ارسلان خالدی‌فر، ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و اقناع سازی عمومی برای واکسیناسیون عمومی، گفت: مردم را برای مراجعه به مراکز  واکسیناسیون و دریافت دوز سوم واکسن تشویق کنیم.

وی ادامه داد: در بحث آمار فوتی ها اکثراً کسانی هستند که واکسن نزده اند و یا واکسیناسیون کامل نشده اند ما در خصوص فرهنگ سازی پیرامون واکسیناسیون،  ۵۳ جلسه تاکنون با صدا سیما داشته‌ایم واکسیناسیون باید تحت نظر پزشک باشد،در اکثر محله ها پایگاه تزریق واکسن داریم، در تزریق واکسن ها می توانیم همان واکسن اولیه و واکسن‌های قبلی مثلاً برکت ۱ و ۲ و ۳ را بزنیم.

دکتر خالدی‌فر  به اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: در دفاع مقدس ، دوران سازندگی و در همه عرصه هایی که سپاه حضور داشته است مایه افتخار و مباهات نظام است، در عرصه جلوگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا حضور سپاه و بسیج بی بدیل و کم نظیر بود در کنار کادر علوم پزشکی پروژه‌های مختلف انجام و بیماری به خوبی کنترل شد.

سخنرانی حسین میرزایی، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهار محال وبختیاری و سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از دیگر برنامه های قرارگاه استانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار