خبرهای داغ:
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین خبر داد

اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر فامنین

فامنین-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین از اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۳۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

سجاد پورعرب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین از اجرای پویش ملی «چلچراغ» توسط جمعیت هلال احمر در فامنین اظهار داشت: بعد از شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی» و بنا به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در ترویج و فرهنگ‌سازی مکتب سلیمانی هر روز شاهد رویش جریان‌های مردمی تاثیرگذار و کم و بیش فراگیری در اقصی نقاط ایران اسلامی و بسیاری از نقاط جهان هستیم و هر کس به طریقی می‌کوشد در این مسیر قدم بردارد.

وی با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر نیز در این راه برنامه‌هایی را در پیش گرفته است، گفت: یادواره «رفیق خوشبخت ما» در این عرصه می‌کوشد تا شخصیت «حاج قاسم» را از منظر انسان‌مداری و خدمت بشر دوستانه به جهانیان معرفی کند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فامنین با بیان اینکه این یادواره دو برنامه محوری دارد، گفت: محور نخست، جشنواره‌ای فرهنگی و هنری و دیگری اجرای پویش ملی «چلچراغ» است.

وی در خصوص پویش «چلچراغ» خاطرنشان کرد: پویش ملی «چلچراغ» در راستا انجام خدمات داوطلبانه و رفتارهای نوع دوستانه توسط اقشار جامعه به ویژه جوانان به نیابت از شهید «سلیمانی» و همرزمان و همفکرانش اجرایی خواهد شد.

پورعرب با بیان اینکه این پویش در محورهای تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها اجرا می‌شود، گفت: اعضا جوانان، داوطلبان، امدادگران، کارکنان جمعیت هلال احمر و عموم مردم می‌توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار