مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع):

بزرگ‌ترین هدف بعثت، مکارم اخلاق بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: بزرگ‌ترین هدف بعثت، مکارم اخلاق بود که همانا سعادت بشر در این عمل صالح بود.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۶۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن عرض تبریک عید مبعث گفت: زمانی بعثت پیامبر اسلام (ص) و انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که غلبه جاهلیت در هر دو جامعه به اوج خود رسید؛ هدف هر دو حرکت، مبارزه با جاهلیت بود.

بزرگ‌ترین هدف بعثت، مکارم اخلاق بود

وی مطرح کرد: مبعث در واقع روزی است که پیامبر اسلام (ص) به درجه پیامبری برگزیده و مامور شد تا با بت پرستی و خرافه پرستی در جامعه زمان خود مبارزه و مردم را به توحید و یکتاپرستی دعوت کند. بعثت پیامبر اسلام انقلابی علیه جاهلیت و گمراهی جامعه حجاز و بی تردید تاثیرگذارترین پدیده هستی است زیرا خداوند کامل ترین دین را بر جامع ترین و متعالی ترین موجود جهان هستی ارزانی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع) خاطرنشان کرد: 1400 سال پس از بعثت پیامبر اسلام (ص) انقلابی در ایران توسط امام عظیم الشأن اتفاق افتاد که در جهات مختلف شبیه بعثت پیامبر بود که بارزترین شباهت این دو حرکت بعثت و رویداد انقلاب اسلامی مبارزه با جاهلیت و انحطاط اخلاقی بود.

حجت الاسلام والمسلمین دهفولی بیان کرد: زمانی این دو حرکت اتفاق افتاد که غلبه جاهلیت و انحطاط اخلاقی در هر دو جامعه به اوج خود رسیده بود و تمام مفاسد اخلاقی به عنوان ارزش در جامعه تبلیغ می شد. بزرگ‌ترین هدف بعثت، مکارم اخلاق بود که همانا سعادت بشر در این عمل صالح بود. مبعث پیامبر اسلام (ص) چراغ راه عبور از جهالت و مفاسد است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها