خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان:

رسالت امروز راویان دفاع مقدس نقش آفرینی در جنگ شناختی است

جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز وظیفه روایان دفاع مقدس در جنگ شناختی به عنوان افسر، حضور در میدان جهاد و نقش آفرینی در آن است.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۳۳
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار منصور شوقانی در دوره توانمندسازی سردار شهید محمد شعبانی، راویان دفاع مقدس استان سمنان در مرکز فرهنگی آموزشی کلاهدوز شهمیرزاد با بیان اینکه جهاد تبیین به عنوان یک جهاد قطعی و فوری مورد تاکید رهبری انقلاب است، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی در طول دوران انقلاب اسلامی و اثرگذار است و برای نسل چهارم انقلاب مثمر ثمر است و این جلسات باید استمرار داشته باشد.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز شاهد هستید و در فرمایش بزرگان است که تمام امکانات دشمنان بسیج شده است تا گفتمان انقلاب اسلامی و مبنای و اصول انقلاب کم رنگ جلوه داده شود و تمام توان خود را به کار گرفته اند تا کاربرد انقلاب را کمرنگ کنند.
او تصریح کرد: در مقابله با انقلاب اسلامی، یک مقطعی استحاله را بکار بردند و امروز ناکارآمدی نظام را دنبال می‌کنند و امروز وظیفه ما در جنگ شناختی به عنوان افسر، حضور در میدان جهاد و نقش آفرینی در آن است.
محسن امیرعبداللهیان مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه استان سمنان نیز در این دوره با بیان اینکه جهاد تبیین و روایت، موضوع دوره است، به تشریح برنامه‌های دوره و برگزاری یادواره سرداران شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: اولین بار است که مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مرکز حفظ آثار سپاه با هم تجمیعی این دوره را برگزار می‌کنند تا با مجموعه‌ای واحد راویان را هدایت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار