خبرهای داغ:

لازمه حرکت پویا و موفق در مسیر تربیت، بکارگیری روش‌های نو و اثربخش است

شاهرود_ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، لازمه حرکت پویا و موفق در مسیر تربیت را بکارگیری روش‌های نو و اثربخش دانست
کد خبر: ۹۴۱۸۶۵۷
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود در آیین گرامیداشت هفته امور تربیتی به میزبانی دبیرستان شهیدپورحیدری با عرض خیرمقدم به مسئولین و مهمانان حاضر در این مراسم و تبریک فرارسیدن مبعث خاتم الانبیا حضرت محمد (ص)، تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در راستای شکل گیری برنامه‌های جمعی نو و خلاقانه را یادآور شد و اظهار کرد: محصور شدن برنامه‌های پرورشی در بخشنامه‌ها و مناسبت‌ها، آسیب بزرگی برای حوزه تربیت است.
او افزود: برنامه‌های پرورشی مدارس، باید جریانی مداوم و توقف ناپذیر باشد و سیر تربیتی دانش آموزان دائما رصد و ارزیابی گردد.
علیرضا حاج قاسمی، ضمن گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، مسیر اصلی تکامل بشر و هدف خلقت را تربیت دانست و خواستار توجه به همه ساحت‌های ششگانه آن شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، در ادامه لازمه حرکت پویا و موفق در مسیر تربیت را بکارگیری روش‌های نو و اثربخش دانست و تصریح کرد: معلمان در کنار سایر دست اندرکاران امور تربیتی مدارس، نقش بسیار موثری در فرآیند تربیت دانش آموزان دارند و غفلت از این نقش، موجب هدر رفتن ظرفیت‌ها خواهد شد.
الهام سماوی رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان، بر لزوم بکارگیری راهکار‌های عملی برای مانوس شدن دانش آموزان با شهدا و سیره و سلوک آنان تاکید کرد و خواستار اجرای فعالیت‌های پرورشی با رویکرد کیفیت بخشی و اثرگذاری شد.
در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی به رسم یادبود از کادر تربیتی مدارس شاهد، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار