زورگیران قمه‌کش راه روستایی در کاشمر دستگیر شدند

سرهنگ حسین احمدی،فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری ۱۰ متهم زورگیر و سرقت به عنف محور کاشمر به روستای عشرت آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۷۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی ،سرهنگ حسین احمدی،فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری ۱۰ متهم زورگیر و سرقت به عنف محور کاشمر به روستای عشرت آباد خبر داد.

 

سرهنگ حسین احمدی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت همراه با زورگیری در محور کاشمر به روستای عشرت‌آباد که با استفاده از چاقو، چماق و قمه‌کشی همراه بود، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: در راستای بررسی صحت و سقم موضوع و شناسایی و دستگیری متهمان، سریعا کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس با تحقیقات گسترده دریافتند چند راکب موتورسیکلت به صورت چراغ خاموش معمولا از ابتدای شب، خودروهایی که دارای دو سرنشین زن و مرد جوان بوده را تحت نظر قرار داده و به خودروهای عبوری سنگ پرتاب کرده و اقدام به شکستن شیشه خودروهای متوقف شده با استفاده از سلاح سرد می‌کردند و با ایجاد رعب و وحشت، اموال با ارزش از قبیل تلفن همراه، پول، طلا و... سرنشینان را سرقت می‌کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کاشمر با هماهنگی مقام قضایی عملیات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری این افراد زورگیر آغاز و با راهنمایی شکات و اشراف اطلاعاتی، ۱۰ متهم را در این زمینه شناسایی و دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به این که از مخفیگاه متهمان دستگیر شده تعدادی اموال سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان کاشمر در تحقیقات به عمل آمده به ۵ فقره سرقت همراه با زورگیری به صورت تیمی اعتراف کردند.

 

احمدی با اشاره به اهمیت مبارزه با جرایم خشن، مطرح کرد: افزایش احساس امنیت برای شهروندان سرلوحه کار پلیس است و به خاطر حساسیت پرونده‌های زورگیری، پلیس و دستگاه قضایی با تمام توان آن را در اولویت کار خود قرار می‌دهند.

 

وی در پایان از شاکیان این پرونده که تاکنون موفق به شکایت از متهمان نشده‌اند خواست برای تنظیم شکایت خود در ساعات اداری به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار