معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور:

نیاز کشور سالانه حداقل ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری است

محمد تیموری گفت:این قرارداد ۵۰ دستگاه گریدر به مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد آن نقدی به هپکو پرداخت شده است
کد خبر: ۹۴۱۸۷۸۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،محمد تیموری روز پنجشنبه ۱۲ اسفند در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در بازدید از کارخانه هپکو اظهار کرد: امیدواریم همه نیازهای کشور از طریق تولیدات داخل تامین شود اما با توحه به شرایطی که هپکو دارد تقریبا حز اولین سازمان هایی بودیم که با هپکو وارد قرار داد شدیم.


وی افزود: این قرارداد ۵۰ دستگاه گریدر به مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان است که ۵۰ درصد آن نقدی به هپکو پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی و عضو هیات عامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: امیدواریم این قرارداد فتح بابی برای قراردادهای دیگر با هپکو باشد، هپکو یک توانمندی برای کشور است و ما به عنوان یکی از مشتزیان عمده هپکو ارزو داریم هپکو به روزهای شکوفایی در دهه ۸۰ باز گردد.


وی افزود: حدود ۱۰ هزار ماشین‌آلات سنگین راهداری با عمر بالای ۲۰ سال در کشور وجود دارد که خیلی از آنها باید نوسازی و تعویض شود.

تیموری اضافه کرد: نیاز کشور سالانه حداقل ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری است که بخشی از ان را هپکو می‌تواند تامین کند و بخشی در فیلد کاری هپکو نیست.

وی عنوان کرد: این سازمان می‌تواند با هپکو قرارداد ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاهی داشته باشد و امیدواریم این قرارداد ۵۰ دسنکاه فتح بابی برای سایر قراردادها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار