نوزدهمین چشنواره لکوکاپ هماهنگ کشوری در رشته رباتیک در سرخه برگزار شد

نوزدهمین چشنواره لکوکاپ هماهنگ کشوری در رشته رباتیک برای نخستین بار در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۶۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ نوزدهمین چشنواره لکوکاپ هماهنگ کشوری در رشته رباتیک زیر نظر شرکت لکو ایران با حضور دو دانش آموز پرتلاش و خلاق سرخه ای در شهرستان سرخه برگزار شد.
در حاشیه این جشنواره سعیده حسنان مربی دانش آموزان و نماینده شرکت لکو ایران در شهرستان سرخه اظهار کرد: جشنواره های لکوکاپ زیر نظر شرکت لکو ایران در سطح کشوری به صورت هماهنگ در سطح کشور برگزار شد.
او افزود: در این دوره دانش آموزان کیان ابراهیمی 8 ساله و مهدی عربی 8 ساله از شهرستان سرخه با رقبای خود در سطح کشوری در رشته رباتیک به رقابت پرداختند.
مربی دانش آموزان خاطرنشان کرد: این دانش آموزان از مهر سال جاری بصورت مستمر و با پشتکار فراوان در این رشته در حال فعالیت هستند و در حال حاضر توانایی ساخت انواع ربات های برقی و مکانیکی را دارند.
حسنان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص سرمایه گذاری در امور فرهنگی و نخبه پروری بیان داشت: این دانش آموزان با ورود به این عرصه علمی خواهند توانست موفقیت خود را در آینده تضمین و زمینه های پیشرفت هرچه بیش تر و ورود به رشته های برق، الکترونیک در سطح دانشگاهی و کارآفرینی خود را فراهم نمایند. این مهم می طلبد مسوولین شهرستانی جهت رونق هرچه بیش تر فعالیت ها و رغبت دانش آموزان به مشارکت در فعالیت های علمی همکاری های لازم را به عمل آورند.
او خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط کرونایی این مسابقات به صورت نیمه متمرکز انجام و کل زمان بازی از طریق ویدئو پرژکتور و به شکل مجازی داوری می شود.
نماینده شرکت لکو ایران در خاتمه گفت: شرکت لکو ایران در رده سنی 6 تا 18 سال با سابقه علمی بالای 15 سال در رشته های مختلف علمی مشغول به فعالیت بوده و خانواده هایی که تمایل به شرکت فرزندان خود در این دوره مسابقات و یا شرکت در رشته های مختلف علمی را دارند می توانند با شماره ثابت 09128312329 تماس و یا با شماره پیام رسان 09032392790 در پیام رسان واتساپ، تلگرام و ایتا ارتباط برقرار نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار