رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

جهاد تبیین محور برنامه های مذهبی و فرهنگی استان است/برگزاری آیین پیاده‌روی خانوادگی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

خلیلی گفت: جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب محور برنامه های مذهبی و فرهنگی این استان به خصوص اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۰۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت‌الاسلام " هادی خلیلی" روز شنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت ۱۲ فروردین و نیمه شعبان افزود: ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی و از بزرگ ترین اعیاد مذهبی است.

وی تاکید کرد: با توجه به وظیفه الهی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین برعهده ما گذاشته است، می‌طلبد این روز به خوبی برای مردم و جوانان تبیین شود تا همواره در اذهان ملت پایدار باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص بزرگداشت روز نیمه شعبان نیز گفت: رویکرد برگزاری اعیاد مذهبی مردم محور است که نیاز است در این راستا اطلاع رسانی و فضاسازی مناسب از سوی دستگاه‌های متولی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام خلیلی بیان داشت: تزئینات و فضاسازی شهری، نصب بنر و پرچم از جمله برنامه هایی است که باید به صورت استانی و یکپارچه برگزار شود و همچنین درج فرمایشات رهبری مرتبط با موضوع ۱۲ فروردین سربرگ نامه‌های اداری دستگاههای اجرایی باشد.

وی راه اندازی پویش‌های مختلف در برنامه‌های انقلاب اسلامی، انجام تبلیغات گسترده برای تشویق مردم با هدف حضور در برنامه ها، اجرای گروه سرود در مساجد، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برگزاری میز خدمت، برپایی ایستگاه های صلواتی و برگزاری جشن ۱۲ فروردین در پیاده راه امیر کبیر را از مهمترین برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان(عج) و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: برگزاری آیین پیاده‌روی خانوادگی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در مرکز استان برنامه ریزی شده که در صورت بهبود وضعیت بیماری کووید ۱۹ در سراسر استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار