فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در گفتگو با«بسیج» مطرح کر:

روحیه‌ی پاسداری راهی است که سعادت دنیا و آخرت را پایدار می کند

سیب و سوران/فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.
کد خبر: ۹۴۱۹۱۸۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

سرهنگ پاسدار داوود رحیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در سیب و سوران ضمن گرامیداشت روز پاسدار و ایام شعبانیه  گفت: آن چیزی که می‌تواند انقلاب و جهت گیری عظیم این ملت و راهی را که او به سوی صلاح،  فلاح،  عزت،  رضای الهی و سعادت دنیا و آخرت خود می‌پیماید، پایدار کند، هوشیاری و آمادگی و روحیه‌ی پاسداری است که این روحیه‌ی متوقف به آن جنبه‌ی معنوی است.

وی با اشاره به این مطلب که جهاد با دشمن و در میدان خطر قرار گرفتن، در اختیار هر کس قرار نمی‌گیرد، چرا که از اوایل انقلاب پاسداران در این میدان نبرد و خطر حضور داشته اند، افزود: کلامی از امام نقل شد و ایشان هم قطعا و یقینا آن را از دل فرموده بودند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم!» روی این جمله باید دقت کنیم که یعنی چه؟ امام کیست؟ آن مرد بزرگ فقیه عارف زاهدی که در راه خدا، یکی از برجسته‌های بی‌برو برگرد است و هرکس در راه خدا باشد، اهل هر دین و ملتی که باشد، همین‌قدر که اهل معنویت باشد، نور وجود امام بزرگوار را درک می‌کند. می‌گفت: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم!»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ادامه داد: روز پاسدار  این عنوان شیرین و زیبا و فراموش‌نشدنی است، عنوان پاسدار، یادگار روزهای افتخار برای همه‌ی دوران تاریخ ما در آینده، و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است؛ که اگر پاسدار نبود، هیچ چیزی نبود و هیچ چیزی نمی‌ماند.

سرهنگ رحیمی در ادامه با اشاره به این نکته که هر کس که امروز به نحوی از ارزشهای اسلامی پاسداری می‌کند و آن را نگه می‌دارد، خوب است به یاد داشته باشد که اگر روزی جوانان پاسدار ما نبودند و این مولود و نهال تازه را از تهاجم دشمنان حراست نمی‌کردند، از آن چیزی باقی نمی ماند تصریح کرد: مهندسش درباره‌ی مسائل مهندسی آن، پزشکش درباره‌ی مسائل دیگر آن، و بقیه‌ی خدمتگزارانش هرکدام در حیطه‌ی کار خود، به آن خدمت کنند. در لحظه‌های اول، باید دلسوزترین انسانها، از یک مولود و یک نهال تازه نگهداری کنند؛ کار هرکس نیست. این است که عنوان پاسدار، یادآور آن لحظه‌ها می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار