خبرهای داغ:
تویسرکان-مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: کارگروه‌های تخصصی و شوراهای اندیشه ورز راهی برای ایجاد دولت و تمدن اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۷۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
کارگروه‌های تخصصی و شوراهای اندیشه‌ورز راهی برای ایجاد دولت و تمدن اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرخی در همایش مسئولین کارگروه‌های تخصصی ششگانه بسیج و مسئولین هیئت‌های اندیشه‌ورز سپاه ناحیه تویسرکان، اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی در راستای اجرای گام دوم انقلاب با دو واژه کلیدی جامعه‌سازی و دولت‌سازی است که از راهبرد اصلی سند ۱۰ ساله عنوان شده است.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی و شوراهای اندیشه ورز راهی برای ایجاد دولت و تمدن اسلامی است، ادامه داد: ساختار کارگروه‌های تخصصی با ریاست و دبیری دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی شده است تا بتوان از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد‌.

مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: ۶ کارگروه تخصصی از سال ۹۲ رسماً در استان همدان شروع به کار کردم و هدف اصلی آنها پیش برندگی و پیش روندگی بسیج با ایجاد هیات‌های اندیشه‌ورز و کارگروه‌های تخصصی ۶گانه با رویکرد تولید اندیشه و بکارگیری خوراک فکری و ایجاد طرح‌های اجرایی بوده است.

وی عنوان کرد: پس از طرح و بررسی و چکش‌کاری طرح‌های مورد نظر برای اجرا در شورای اداری شهرستان مطرح و از آن دفاع می‌شود و سپس از طریق فرمانداری به عنوان یک برنامه اجرایی به دستگاه مربوطه ابلاغ می‌شود.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز هدف از شکل‌گیری کارگروه‌های تخصصی را تحقق فرامین رهبری خواند و به ساختار کارگروه‌ها و سازمان مربوط به کارگروه‌های ششگانه پرداخت.

کارگروه‌های تخصصی و شوراهای اندیشه‌ورز راهی برای ایجاد دولت و تمدن اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات