سردار مجیدی:

امروز صحنه نبرد ما با دشمن در مسائل فرهنگی، اقتصادی و فضای مجازی است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما با دشمن در بحث سازندگی و جبهه مقاومت جنگیده‌ایم، عنوان کرد: امروز صحنه نبرد ما با دشمن در مسائل فرهنگی، اقتصادی و فضای مجازی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۴۴۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در همایش عاشقان ثارالله که به همت معاونت فرهنگی خانواده پاسداران استان همدان در سالن چند منظوره ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدا را شاکریم که برای شیعیان علی بن ابی طالب(ع) سه ماه پر برکت رجب، شعبان و رمضان را قرار داد تا ما بتوانیم در راستای تعالی انسان قدم برداریم.

وی با بیان اینکه اگر نگاهی به اوایل شکل‌گیری اسلام داشته باشیم، می‌بینیم اولین پاسدار جهان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: از اینکه ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار نامگذاری شده است افتخار می‌کنیم که این مدال را بر سینه زده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم نام سپاه استان همدان هم به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است، عنوان کرد: در این روز باید از پاسدارانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حاج حسین همدانی، شهید سعید قهاری سعید، شهید محمود شهبازی، شهید چیت سازیان، شهید ستار ابراهیمی، شهید نیکو منظر، شهید حمید هاشمی و ... یاد کرد که این مسیر را با افتخار حرکت کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و امنیت همدان ابراز کرد: از خداوند می‌خواهیم این مسیر همواره در ذهن و خاطره ما باشد و شهدا را با ذکر نام آنها یاد کنیم.

سردار مجیدی خطاب به حاضرین گفت: افتخار کنید که خداوند ما را در زمانی قرار داد که به عنوان سپر بلای نظام جمهوری اسلامی و دین اسلام در مقابل دشمنان اسلام ایستاده‌ایم.

وی یادآور شد: باید بر خود ببالیم که امروز پاسداران مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیرند چراکه امام خمینی (ره) فرمودند اگر دشمن از شما تعریف کردند آنجا مایه تأسف است و اگر دشمن به شدت علیه شما حرکت کرد، بدانید مسیری که می‌روید درست است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امروز استکبار با تمام ظرفیت و امکانات خود علیه پاسداران کار می‌کند، ابراز کرد: راه ما صحیح است، چون به ابا عبدالله الحسین (ع) تأسی کرده‌ایم و دشمن در مقابل ما صف‌آرایی کرده است.

وی ادامه داد: بعد از ۴۳ سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد همواره ما در تمام میادین در مقابل تهدید، تحریم و راهبرد دشمن ایستاده‌ایم که مایه افتخار است و باید بر خود ببالیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه صحنه‌های درگیری ما با دشمن در هر مقطعی متفاوت است، عنوان کرد: در زمان انقلاب با طاغوت و گروهک‌ها جنگیدیم و در دفاع مقدس با استکبار جنگیدیم.

وی با بیان اینکه ما با دشمن در بحث سازندگی و جبهه مقاومت جنگیده‌ایم، عنوان کرد: امروز صحنه نبرد ما با دشمن در مسائل فرهنگی، اقتصادی و فضای مجازی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه دشمن تغییر تاکتیک داده است، ابراز کرد: ما هم باید خودمان را با آن آشنا کنیم و برای جنگیدن با تاکتیک دشمن آماده کنیم.

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی یکی از تهدیدهای بزرگ دشمن است، تاکید کرد: ما باید فکر و اندیشه خود را در مقابل این تهدیدات آماده کنیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه امروز از هر زمان دیگر خانواده‌های پاسداران مورد توجه قرار گرفته‌اند، بیان کرد: دشمن پاسداران و خانواده آنها را رصد و تلاش می‌کند در مقابل آنها صف‌آرایی کنند و به آنها ضربه بزند چراکه امروز ستون خیمه انقلاب اسلامی ولایت و پاسداران هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دو بازوی نظام مورد هدف و تهاجم دشمن قرار گرفته است که باید بیشتر دقت کنیم تا این که بتوانیم صحنه بزرگ درگیری را محکم‌تر پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار