خبرهای داغ:

3 میلیون ریال کمک دارویی به خانواده نیازمند در لاسجرد اهدا شد

همزمان با اعیاد شعبانیه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه 3 میلیون ریال کمک دارویی به خانواده کرونایی کردند.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با اعیاد شعبانیه با هدف دستگیری از خانواده نیازمند مبلغ 3 میلیون ریال جهت تامین داروی بیمار کرونایی به همت جهادگران و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه به خانواده اهدا شد.

همچنین سرکشی از خانواده نیازمند در روستا با هدف تامین مایحتاج اولیه آن ها انجام شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در حاشیه این اقدامات مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیار خرسندیم که بایاری بسیجیان و مدد بانیان خیر در زمینه های مختلف دستگیر خانواده های نیازمند بوده و باری را از دوش سرپرستان خانوار برمی داریم.

او افزود: باتوجه به شناسایی های انجام شده به همت بسیجیان در تلاش هستیم در طی دوره های مختلف و با توجه به ضرورت به صورت کمک های مالی، بسته های معیشتی، کمک های دارویی و موارد دیگر خانواده های نیازمند را یاری نماییم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) خاطرنشان کرد: این کمک ها در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری انجام و ان شاءالله با یاری بسیجیان تا نابودی کرونا ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها