خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه هوانیروز شهرستان آبیک؛

سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است

سرهنگ بخشیان در دیدار با مجموعه سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک بیان کرد: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۱۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان، فرمانده پایگاه هوانیروز آبیک به همراه هیئت رئیسه پایگاه با سرهنگ صادق پور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آبیک دیدار کردند.

سرهنگ بخشیان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه نقش سپاه در جامعه را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سپاه پاسداران نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه تصریح کرد: پاسداران و مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در برهه های مختلف بوده اند و همان­ گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی فرمودند؛ «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

وی افزود: ثبات کنونی کشور در منطقه، مدیون رشادت ها و ایثارگری نیروهای مسلح به ویژه پاسداران عزیز است و بی شک بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

خلبان بخشیان خاطر نشان کرد: پاسدار بودن و پاسداری از حریم ولایت و ارزش های اسلامی افتخار عظیمی است که اجری بزرگ در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی دارد.

در ادامه این دیدار از زحمات فرماندهی محترم سپاه پاسداران شهرستان آبیک تقدیر بعمل امد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار