خبرهای داغ:

نامگذاری خیابانی به نام《جنگلبان》 در بسطام

شاهرود_بخشدار بسطام گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی باغشهر نمونه گردشگری بسطام و با پیشنهاد اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود، بخشی از محور گردشگری کروی بسطام به نام خیابان جنگلبان نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بسطام، همزمان با هفته منابع طبیعی، خیابانی در حریم شهر بسطام به نام جنگلبان افتتاح و از تابلوی هدایت مسیر آن رونمایی شد.
علی باقری، بخشدار بسطام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن این ایام با هفته منابع طبیعی، از تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر بسطام در تکریم جنگلبانان و حافظین منابع طبیعی کشور تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد که این اقدام، بخش کوچکی از فداکاری‌ها و تلاش‌های میراث داران عرصه‌های طبیعی کشور را جبران نماید.
ناصر شمس، نایب رئیس شورای اسلامی شهر بسطام نیز ضمن اعلام حمایت مدیریت شهری از اقدامات تشویقی در زمینه پاسداشت ایثار و فداکاری جنگلبانان، این اقدام را تلاشی در جهت اهمیت بخشی به مقوله میراث طبیعی و حفاظت دانست.
در پایان مراسم محمدرضا کشاورزیان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان شاهرود ضمن تشکر از سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام پیرامون تعامل دوسویه در نامگذاری این معبر توریستی، از توزیع و کاشت ۳۵۰ هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در سطح استان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار