توسعه صنعت گردشگری در روستاهای سرخه در اولویت است

فرماندار سرخه گفت: توسعه صنعت گردشگری روستاهای سرخه و احصا و رفع مشکلات موجود در این بخش جزو اولویت برنامه های فرمانداری سرخه در سال 1401 است.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۰۱
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

حجت الله کرمانی، فرماندار سرخه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سمنان در حاشیه سرکشی فرماندار سرخه از روستای امامزاده زید اظهار داشت: از بدو ورود و تصدی در سمت فرماندار سرخه یکی از دغدغه ها و اولویت های خود را سرکشی به روستاهای بخش سرخه به اتفاق بخشدار سرخه و دهیاران روستاها قرار داده ایم تا از نزدیک در جریان مشکلات مردم ساکن در روستاها قرار بگیریم.

وی اشاره به سرکشی های انجام شده از 12 روستای تابعه شهرستان سرخه گفت: برپایی نشستی با تمامی دستگاه های متولی کار در حوزه روستاها از جمله راهداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و دیگر ادارات و مدیران کل را بعد از تعطیلات نوروزی سال 1401 در دستور کار داریم تا مسائل و مشکلات روستاهای سرخه را در این نشست مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

فرماندار سرخه تأکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در 6 ماهنخست سال آینده بخشی از مسائل اولویت دار روستاهای سرخه را حل و فصل خواهیم کرد.

کرمانی سرکشی از روستاها را علاوه بر بررسی و احصا مسائل و مشکلات مایه شناخت و آشنایی با مردم ساکن در روستاها و ظرفیت و پتانسیلی که هر روستا ویژه خود در حوزه گردشگری دارد، عنوان کرد.

وی گفت: روستاهای سرخه از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است و در سند آمایش سرزمین در استان سمنان شهرستان سرخه را به عنوان منطقه گردشگری در نظر گرفته اند که به عقیده بنده روستاها در این بخش بسیار می توانند نقش آفرین و اثرگذار باشند.

فرماندار سرخه حل مشکلات  و مسائل موجود در حوزه روستاهای شهرستان سرخه و توسعه و پیشرفت در این بخش را منوط به حضور پررنگ مسئولان شهرستانی و استانی و مدیران ارشد استان و دستگاههای اجرایی عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار