حضور مسئولان اجرایی شهرستان هیرمند در مراسم روز درختکاری شهرستان هیرمند

بمناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، امام جمعه و فرماندار شهرستان هيرمند در مراسم روز درختکاری روستای شَندُل، از توابع بخش مرکزی این شهرستان، شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۸۷
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، بمناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، امام جمعه و فرماندار شهرستان هيرمند، به همراه ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرائی، در مراسم روز درختکاری روستای شَندُل، از توابع بخش مرکزی این شهرستان، شرکت نمودند.

امام جمعه شهرستان هیرمند با تقدیر از تلاش‌های ستاد برگزاری هفته منابع طبیعی شهرستان اظهار داشت: در سراسر کره زمین زندگی و سکونت بشر با پوشش گیاهی و شرایط اقلیمی ارتباط مستقیمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین راشکی با اشاره به اینکه باید در حفظ و حراست از این نعمت طبیعی نهایت تلاش و کوشش خود را داشته باشیم، تصریح کرد: توسعه جنگل‌ها و درختکاری یک سنت حسنه است، اما این سنت حسنه فقط با شعارهای زیبا و فریبنده معنی‌دار نیست.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم مدیران دستگاه‌های اجرائی به همراه دوستداران طبیعت و اصحاب رسانه، به نیابت از شهدای منطقه سیستان، به کاشت نهال، در بوستان شهدای دبیرستان پسرانه شهید بابائی روستای شَندُل از توابع بخش مرکزی شهرستان هیرمند اقدام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار