سردار کرمی در جمع پاسداران:

جهاد تبیین رسالت پاسداری است/ دشمن به دنبال اختلاف و قومگرایی در جامعه است

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور گفت: صداقت در پاسداری و اخلاص در عمل برای پاسداران بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۰۰
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در مراسم گرامیداشت روز پاسدار که با حضور پاسداران رده های سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به این مطلب که امروز جبهه باطل به میدان آمده و همه بر علیه جبهه حق بسیج شده اند، گفت: خداوند متعال انسان را که خلق کرد برای اینکه سیر تکاملی را طی کند پیامبران، ائمه و قرآن را برای هدایت بشر فرستاد، بشری که خلق کرد و به آن عقل، اراده، آزادی داد که خود انتخاب کنید و برای اینکه تشخیص دهد خوب انتخاب کند، پیامبر و ائمه و کتاب هدایت قرآن را که نور و کلام الهی است به عنوان معجزه در بین ما فرستاد و کاملا راه روشن است.

وی با اشاره به این مطلب که در شرایط دو قطب شرق و غرب امام خمینی به میدان آمد و از همان اول امام اعلام کردند که ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی قیام کردیم شفاف و روشن و چیزی برای ابهام وجود نداشت، افزود: همه استکبار برای مقابله با این حرکت به میدان آمدند، اراده خداوند اگر باشد همه عالم هم دست به دست هم دهند کاری بدون اذن خداوند رخ نمیدهد.

سردار محمد کرمی پیروزی انقلاب اسلامی را اراده الهی دانست و ادامه داد: از همان اولی که انقلاب به پیروزی رسید دشمن تلاش کرد که به انقلاب نو پای ما ضربه بزنند اما موفق نشده است.

این مسئول تلاش در ایجاد اختلاف و قومگرایی در کشور را طراحی و برنامه دیگر دشمن در نابودی انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: طراحی جنگ هشت ساله دفاع مقدس ترفند دیگر دشمن بود که ملت با تمام توان به میدان آمدند، ملت تشخیص داد که خدای متعال به دولت ایران رسالتی داده که رسالت بر دوش انبیا و ائمه بوده است به این رسالت خود عمل کردند.

سردار کرمی با بیان این مطلب که ملت ایران همیشه در میدان بوده و هست و توطئه های دشمنان کاری به پیش نبرده است ادامه داد: صداقت در پاسداری و اخلاص در عمل برای پاسداران بسیار مهم است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که دشمن امروز سعی دارد تا انقلاب اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه دهد اظهار داشت: عمل، رفتار، نگاه، کردار ما مطرح می‌کند که نظام اسلامی کارآمدترین نظام است.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با ادامه این مطلب که امروز رسالت پاسداری یعنی اجرای فرمان الهی گفت: به خداوند معرفت پیدا کنیم، برای رشد و تکامل باید سرعت و اراده داشته باشیم و زمان را برای خدمت رسانی به مردم از دست ندهیم.

کرمی تصریح کرد: نباید در جامعه غفلت کنیم بلکه باید با بصیرت و آگاهی دشمن را بشناسیم .

وی با اشاره به این مطلب که تفکر، خلاقیت، تولید علم عبادت است افزود: باید عاشق خدا باشیم و امروز بهترین نعمت خدا نصیب ما شده و آن نعمت پاسداری از انقلاب اسلامی است، امروز رسالت پاسداری اجرای فرمان الهی است و آمده این برای نجات بشر و اراده خداوند بر این قرار گرفته که انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار از پیشرفت انقلاب اسلامی عصبانی است، امروز در جبهه حق دو موضوع پافشاری بر آرمانهای انقلاب اسلامی و فضای مجازی  مطرح است که این موضوعات مهم است.

وی بیان کرد: جهاد تبیین رسالت پاسداری است، جهاد تبیین به سخنرانی نیست بلکه بخشی بر عمل و بخش دیگر بیان ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار