مدیرکل آموزش و پرورش استان:

پاسداران تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند

به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز مدیرکل آموزش و پرورش استان با سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق و سردار سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۹۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز مدیرکل آموزش و پرورش استان با سردار کرمی فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق و سردار سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان استان دیدار کرد.
 
میرعبدی در این دیدار با اشاره به شخصیت والای شهدای پاسدار علی الخصوص سردار سلیمانی، اظهار کرد: ولایت پذیری و تربیت اسلامی درس های بزرگ مکتب شهیدان انقلاب است که باید سرلوحه اهداف تربیتی آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش اردوی راهیان نور که با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش انجام می شود، تصریح کرد: امید است که این برنامه های فرهنگی، دانش آموزانی صالح، شایسته و شجاع بار آورد که همواره مدافع آرمان‌ها های انقلاب و تبیین کننده منویات مقام معظم رهبری باشد.
 

در این دیدار سردار کرمی و سردار شفائی با برشمردن جایگاه والای علم و دانش بر آمادگی سپاه پاسداران برای همکاری های مهم علمی، آموزشی و فرهنگی با آموزش و پرورش تاکید کردند.

این مسئولین ارشد سپاه در استان اظهار امیدواری کردند که با این همکاری زمینه رشد و بالندگی استعدادهای فرزندان شایسته سرزمین سیستان و بلوچستان بیش از پیش فراهم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار