مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:

پاسداری و پاسداران میراث داران ابا عبدالله الحسین هستند

حجت الاسلام اکبر پور گفت: پاسداری به نام نیست بلکه رسم امام حسین باید در پاسداران نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: پاسداری و پاسداران میراث داران ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

وی با اشاره به این مطلب که امام حسین پاسدار اسلام است ادامه داد: امروز پاسداران ادامه دهندگان راه سیدالشهدا هستند، اگر بنا هست شخصی راه تمام حسین را ادامه دهد باید ویژگی های داشته باشد که این نام و این روز زیبنده نام مبارک پاسداری باشد.

حجت الاسلام علی اکبر پور تصریح کرد: مهمترین ویژگی پاسداری و پاسداران بصیرت است که بصیرت، ایثار، ازخودگذشتگی، زمان شناسی، را از حضرت عباس باید بیاموزیم که در محضر عبدالله سربازی کرد تا جانش را فدای امام کرد.

این مسئول تصریح کرد: ولایت مداری ویژگی مهم دیگری است که پاسداران باید آراسته به آن باشند چرا که پاسدار نمی تواند خودش را از ولایت جدا بداند لذا باید هم ولایت مدار و هم ولی مدار باشند و با این ویژگی قطعا پاسداران می‌توانند در مسیر سرخ ابا عبدالله باشند.

اکبر پور ادامه داد: پاسداران باید سربازی ولایت را کنند و خود را سرباز ولایت بدانند تا ادعا کنیم پاسدار هستیم، چرا که پاسداری به نام نیست بلکه رسم امام حسین باید در پاسداران نهادینه شود.

وی بیان کرد: مردمی بودن، بامردم و در کنار مردم بودن و هم در شدن با مردم و داشتن روحیه جهادی و کار جهادی از دیگر ویژگی های یک پاسدار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شاخص ها و ویژگی های پاسدار امروز با پاسدار سال 57 یکسان است ولی متناسب با زمان و شرایط ماموریت ها تغییر پیدا کرده است پاسدار در هر مکان و هرشرایطی فرار گیرد با حفظ ویژگی های تعریف شده پاسدار است.

ارسال نظرات