خبرهای داغ:

از برگزاری کمک های مومنانه تا اعیاد شعبانیه در روستا لاسجرد

همزمان با اعیاد شعبانیه کمک های مومنانه، جشن اعیاد و ویژه برنامه های متنوع دیگر به همت بسیجیان پایگاه مقاومت آمنه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۸۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه اماده سازی فضای بیرون پایگاه های مقاومت بسیج آمنه (س) و محمدرسول الله روستا لاسجرد و هیئت ابوالفضل با مشارکت بسیجیان انجام گرفت.

همچنین در جهت بزرگداشت اعیاد شعبانیه مراسم های جشن و شادی در هیئت و مسجد روستا با استقبال و مشارکت پرشور مردم و بسیجیان برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه برنامه های اعیاد شعبانیه راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در خصوص برنامه های اجرایی در پایگاه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید و در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند مبلغ 13 میلیون ریال جهت امداد رسانی به خانواده آبرومند در روستا به همت جهادگران بسیجی با یاری خیرین اهدا شد.

او افزود: در جهت فراهم کردن اوقات مفرح برای بانوان و نوجوانان بسیجی برنامه ریزی های لازم در خصوص برگزاری کلاس ها و مسابقات ورزشی والیبال در سالن ورزشی روستا و سالن ورزشی آب و فاضلاب استان سمنان انجام گرفته و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه ها استقبال کرده و در برنامه های تیم ها مشارکت دارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی، دانش آموزان پیش دبستانی مهر وماه با همیاری یزدان فر مربی مرکز در برنامه کاشت درخت در مجتمع صالحین مشارکت کردند.

شهادت بیان داشت: به مناسبت ولادت امام سجاد (ع) معرفی کتاب «سلوک سائلانه» نوشته محمدرضا فریدونی از انتشارات تمدن نوین از دیگر برنامه های اجرایی به همت این پایگاه مقاومت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار