فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)؛

بودجه اربعین ایلام دو برابر شود

سردار شاکرمی در جلسه ستاد ویژه اربعین با حضور رئیس ستاد اربعین کشور گفت:بودجه اربعین ایلام به دو برابر افزایش پیدا کند و با تحقق این امر، اکثر مشکلات فعلی در حوزه زیرساخت‌ها حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۳۴
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی در جلسه ستاد ویژه اربعین با حضور رئیس ستاد اربعین کشور گفت:معاون وزیر کشور در طول سنوات گذشته در ایام اربعین در حوزه امنیت ساعت به ساعت وقت گذاشتند و مدیریت کردند، برای مسئولیت جدید ایشان آرزوی موفقیت داریم.

سردار شاکرمی پیشنهاد داد : بودجه اربعین ایلام به دو برابر افزایش پیدا کند و با تحقق این امر، اکثر مشکلات فعلی در حوزه زیرساخت‌ها حل خواهد شد.

وی افزود : یکی از مؤلفه‌های اساسی در کنگره عظیم اربعین، اهمیت برقراری امنیت است که در این زمینه همه ظرفیت های سپاه و بسیج و سایر دستگاه های امنیتی بکار گرفته می شود.

تسریع زیرساخت های اربعین اولویتی اساسی است

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین با حضور رئیس ستاد اربعین کشور گفت: بودجه فرهنگی اربعین به استان فراموش شده که می طلبد به این مهم توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت های مهران تجهیز شود، افزود: در حال حاضر این شهر مرزی دارای مسجد و حسینیه است اما باید این مکان ها برای تردد زائران تجهیز شود تا زائران و دوستداران عتبات عالیات که از این مرز تردد می کنند با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: با توجه به اینکه ایلام به عنوان استان معین اربعین انتخاب شده است، می طلبد سایر شهرها و استان نیز در راستای خدمات رسانی به زائران همه توان خود را بکار بگیرند. 

زیرساخت های اربعین تا قبل از اربعین آماده شود

استاندار ایلام نیز این جلسه گفت: ایلام قطب اربعین کشور به شمار می آید و تا قبل از این کنگره عظیم، بایست تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی گفت : با همدلی و هم آوایی تلاش خواهیم کرد کنگره عظیم اربعین سال آینده به بهترین نحو برگزار شود.

بهرام نیا تاکید کرد:اربعین سال آینده با سالهای گذشته بسیار متفاوت است و به دلیل اینکه بخش اعظمی از مردم طی سالهای گذشته به جهت شیوع کرونا نتوانستند به عراق سفر کنند، احتمالا شاهد تردد تعداد زیاد و قابل توجه ای از زائران از مرز مهران باشیم تا انشاالله اربعین ماندگاری رقم بخورد.

اعضای ستاد مسائل موجود در استان را احصا و طرح کنند تا انشالله در اسرع وقت توسط ستاد مرکزی اربعین کشور مورد بحث، بررسی و رفع مشکل شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات