خبرهای داغ:

کلاس های تقویتی مدارس به همت پایگاه بسیج مومن آباد برگزار شد

با هدف تقویت پایه های تحصیلی دانش آموزان کلاس های تقویتی دروس مدرسه به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۴۴
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه و با هدف تقویت پایه تحصیلی دانش آموزان تدریس ویژه دانش آموزان جا مانده از تحصیل به دلیل مجازی بودن در شرایط کرونایی به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

همچنین گروه جهاد علمی در مدرسه جهت برگزاری کلاس جبرانی دروس ریاضی و بقیه دروس ویژه دانش آموزان ضعیف و باز مانده از تحصیل برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما از اظهار کرد: با شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ها بسیاری از دانش آموزان از امر تحصیل باز ماندند و یا پایه تحصیلی آن ها ضعیف شد، در جهت تقویت دروس مدرسه و افزایش سطح یادگیری آن ها کلاس های تقویتی در مدرسه با حضور معلمان جهادگر برگزار شد.

گفتنی است در جهت برنامه ریزی برگزاری مسابقات (جام رمضان) فوتسال و والیبال جلسه ای با حضور جمعی از بسیجیان و ورزشکاران روستا، در سالن جلسات برپا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار