فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز با خانواده های جانباز سرافراز "علی رشیدی" و "محمد کهزادی"، دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲۳۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز با خانواده های جانباز سرافراز "علی رشیدی" و "محمد کهزادی"، دیدار و گفت و گو کردند.

سردار شاکرمی در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جانبازان سرافراز گفت: فرهنگ جانبازی، فرهنگ صیانت از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای نظام و انقلاب است.

گفتنی است، "علی رشیدی"، جانباز ۵۰ درصد و از پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس است که در عملیات های متعدد حضور داشته است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانهای ایلام، کردستان، خوزستان و زنجان و فرماندار دره شهر از جمله سوابق کاری و مدیریتی وی است.

رشیدی در پایان این دیدار دو کتاب معنوی به فرمانده سپاه استان اهداء کرد‌. در این دیدار جانبازان سرافراز آقایان بازدار و ملکی نیز حضور داشتند.

"محمد کهزادی"، نیز جانباز ۵۰ درصد و از پیشکسوتان دفاع مقدس است که سال ۹۴ در درگیری با عناصر ضدانقلاب در منطقه دالاهو به درجه جانبازی نائل آمد.

ارسال نظرات