دیدار سردارشاکرمی با خانواده معظم شهید فرجی و میرحسینی

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهیدان والامقام «ملا، رحمت الله و مهدی فرجی» و شهیدان گرانقدر «خدامراد، حمزه، عبدالمحمد، مراد، یوسف، یحیی و فاطمه میر حسینی و شهیده قدیفه اسدی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۰۰۳۹۹
|
۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با خانواده های معظم شهیدان والامقام «ملا، رحمت الله و مهدی فرجی» و شهیدان گرانقدر «خدامراد، حمزه، عبدالمحمد، مراد، یوسف، یحیی و فاطمه میر حسینی و شهیده قدیفه اسدی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

گفتنی است، شهید «رحمت الله فرجی» در بیست و نهم بهمن ماه سال ۶۶ در منطقه عملیاتی مهران، شهید «مهدی فرجی» در هشتم مردادماه سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی مهران و شهید «ملا فرجی» نیز در بیست و پنجم بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در بمباران هوایی شهر ایلام به همراه همسر و فرزند خردسالش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

شهید «خدامراد میر حسینی» نیز در پنجم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در بمباران هوایی شهر ایلام به همراه همسر و ۶ فرزند خردسالش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این دیدارها تابلو فرش تمثال مبارک شهیدان والامقام فرجی و میرحسینی توسط سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و اسدالله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به خانواده معظم این شهیدان اهدا شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات