رئیس سازمان امور عشایر کشور در گفتگو با بسیج:

تولیدات جامعه عشایری مانع خروج ۲ میلیارد ارز از کشور شد

ساری-رئیس سازمان امور عشایر کشور افزود:اگر تولیدات جامعه عشایری نبود امروز ناچار بودیم ۲ میلیارد دلار ارز ازکشور خارج کنیم و مشکلات اقتصادی کشور افزایش پیدا می کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۰۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین یادواره شهدای عشایر استان مازندران، به همت سازمان بسیج عشایری سپاه کربلا در حسینیه عاشقان کربلای ساری با سخنرانی سردار حاج کمیل کهنسال " فرمانده لشگر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا در سال‌های دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت " و با حضور دکتر پاپی زاده " مسئول اداره امور عشایر کشور "، دکتر کریمی "عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون عشایر "، دکتر سلگی "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران"، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از اهالی شجاع و زحمتکش عشایری استان برگزار شد.

تولیدات جامعه عشایری مانع خروج ۲ میلیارد ارز از کشور شد

دکتر پاپی زاده در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، بااشاره به اینکه جامعه عشایری با تقدیم ۱۰ هزار شهید به نظام نقش مهمی در تامین امنیت کشور ایفا کردند، گفت: امروز شاهد حضور جامعه عشایری در جنگ اقتصادی و عرصه تولید برای تامین امنیت غذایی هم هستیم.


رئیس سازمان امور عشایر کشور  افزود:اگر تولیدات جامعه عشایری نبود امروز ناچار بودیم ۲ میلیارد دلار ارز ازکشور خارج کنیم و مشکلات اقتصادی کشور افزایش پیدا می کرد.

دکتر پاپی زاده ادامه داد: با وجود همه زحماتی که جامعه عشایری  در تامین امنیت غذایی کشور متقبل می‌شوند، اما با محرومیت در بجث راه و تامین اب شرب و مسائل اموزشی و بهداشتی و امکانات اولیه زندگی مواجه هستند.

رئیس سازمان امور عشایر کشور تاکید کرد: با همکاری مجلس و دولت در سال جدید بودجه مناسبی برای رفع مشکلات عشایر در حوزه راه، آب و امکانات اولیه زندگی در نظر گرفته شده است  تا تحول خوبی در زندگی عشایر ایجاد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار