سردار کهنسال:

امروزه نگاه ملت‌های آزاده دنیا به رهبر معظم انقلاب دوخته شده است

ساری-سردار کهنسال تصریح کرد: حقیقت این است که امروزه نگاه ملت‌های آزاده دنیا به مقام معظم رهبری است که نمونه‌اش را دیدید که حاج قاسم تولید قدرت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۱۰
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

عشایر جز پیشتازان دفاع از انقلاب بودند/

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین یادواره شهدای عشایر استان مازندران، به همت سازمان بسیج عشایری سپاه کربلا در حسینیه عاشقان کربلای ساری با سخنرانی سردار حاج کمیل کهنسال " فرمانده لشگر خط شکن و خط نگهدار ۲۵ کربلا در سال‌های دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت " و با حضور دکتر پاپی زاده " مسئول اداره امور عشایر کشور "، دکتر کریمی "عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون عشایر "، دکتر سلگی "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران"، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از اهالی شجاع و زحمتکش عشایری استان برگزار شد.

سردار کمیل کهنسال در این یادواره،با اشاره به بیانات امام خمینی که عشایر ذخایر انقلاب هستند، گفت:عشایر  برای حفظ قرآن و معارف اهل بیت (علیه السلام) جان دادند .

سردار کهنسال به نقش اساسی عشایر در انقلاب پرداخت و افزود: عشایر جزو اولین گروه‌هایی بودند که به امام پیوستندو از پیشتازان صحنه دفاع از انقلاب اسلامی بودند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با اشاره به اینکه  بخش اعظمی از عشایر در مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مستقر بودند خاطرنشان کرد:عشایر در جنگ تحمیلی هر آنچه را که در اختیار داشتند در نبرد آوردندو برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کردند.

سردار کمیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عشایر با همه آداب و عادات مختلف یک اشتراک مقدسی دارند و آن همان اسلام عزیز است، اضافه کرد: عشایر با پایبندی عمیق به ارزش‌های اسلامی و دینی، این مردم راستگو، شجاع، دلیر، بی باک و فداکار هستند، این‌ها بخشی از نیاز‌های کشور را تولید می‌کنند و متحمل زحمات بسیاری در طول دوره زندگی می‌شوند و برای تولید محصولات دامی کوچ می‌کنند.

این فرمانده جبهه مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خاطره‌ای از زبان سید حسن نصرالله که همواره در طول مکتب امام حسین (ع) قرار دارد در جبهه مقاومت در خصوص دیدار با امام راحل تاکید کرد: امام فرمان آماده شدن برای فتح فلسطین اشغالی را صادر کرده بود در حالی که ما در قوت شبانه خود مانده بودیم تا بعد جنگ ۳۳ روزه به‌یاد این فرمایش امام افتادیم بعد آن امام خامنه‌ای نیز تاکید کردند ما یقین پیدا کردیم که اولین گروهک‌هایی هستیم که فلسطین را از حضور صهیونیست‌ها پاک خواهیم کرد .

سردارکهنسال با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که نوید فتح فلسطین را دادند، افزود: حاج قاسم سلیمانی دستور اعزام کاروان زمینی را به کربلا دادند آنجا این موضوع که راه قدس از کربلا میگذرد تداعی شد، چرا که ما در گذشته برای عبور از مرز‌ها وجب به وجب شهید میدادیم، ولی امروز راه باز شد و دشمنان هر شب خواب مرگ می‌بینند.

این فرمانده جبهه مقاومت با اشاره به خاطراتی از دوران فتح بوکمال، یادآور شد: در عملیات بیت المقدس برای عبور از کارون شهید زیادی دادیم، اما نتیجه کار عبور از فرات و رسیدن به بیخ گوش اسرائیلی‌ها بود .

سردار کهنسال تصریح کرد: حقیقت این است که نگاه ملت‌های آزاده دنیا به مقام معظم رهبری است که نمونه‌اش را دیدید که حاج قاسم تولید قدرت کرد.

این فرمانده دفاع مقدس تاکید کرد: همه وعده‌های الهی امام تحقق پیدا می‌کند، شرطش این است که زیر سایه فرمانده باشیم و پای امام و ارزش‌ها بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار