خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان خبر داد

برگزاری آزمون مقدماتی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان گفت: آزمون مقدماتی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا همزمان در سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۲۷
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

سرهنگ کاظم مظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: آزمون مقدماتی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا همزمان در سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه «بسیج دانش‌آموزی باید کانون رشد و تفکر بسیجی باشد»، گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور طی سال‌های متمادی برای شناسایی نخبگان علمی استان و کشور، مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا را در سطح جهان اسلام برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان با تشکیل گروه‌های پنج نفره در کنار یکدیگر به تبادل مباحث علمی پرداخته و در مسابقات استانی،کشوری وبین المللی حضور یابند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان عنوان کرد: این مسابقه  در سه مرحله مقدماتی، نیم نهایی و نهایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال هم با عنایت خداوند متعال و با تلاش و اهتمام دانش آموزان، مدارس شهرستان‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان، ۲۹۷ تیم ثبت نام شد.

مظاهری تصریح کرد: اعضای تیم‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 اسفند ماه در رشته‌های کامپیوتر، کارآفرینی، پژوهشی و رشته‌های علوم پایه ششم، هفتم، هشتم و نهم و رشته‌های علوم تجربی، انسانی و ریاضی در پایه‌های یازدهم و دوازدهم با دانش‌آموزان شرکت کننده در سراسر کشور به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه آزمون امسال هم به خاطر وضعیت کرونا به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: در صورت کسب رتبه تیم‌های منتخب و برگزیده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

برگزاری آزمون مقدماتی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدان

برگزاری آزمون مقدماتی پانزدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار