خبرهای داغ:
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:

اقتدار پاسداران جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است

همدان-سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با بیان اینکه دستاوردهای سپاه پاسداران غرورآفرین و مایه افتخار است، گفت: اقتدار پاسداران جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید گلنار در آئین تجلیل از پاسداران بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی شهید هاشمی و شهیده هاجریان و جانبازان شاغل در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان ضمن تبریک ماه شعبان، ماه شادی آل الله و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نهاد انقلابی سپاه پاسداران هم شکل گرفت که تاکنون برکات زیادی را نصیب کشور کرده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای سپاه پاسداران غرورآفرین و مایه افتخار است، افزود: اقتدار پاسداران جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است و در زمینه تجهیزات و سلاح‌های نظامی همیشه در دنیا حرفی برای گفتن داریم.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان در ادامه بر ارتباط موثر بین سپاه پاسداران و آموزش و پرورش و تعامل مفیدتر و ثمربخش‌تر تأکید کرد.

مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه دو همدان نیز ضمن قدردانی از سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو همدان، اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب «پاسداری یک فرهنگ است»، فرهنگی که از دستاوردهای انقلاب است و در زمینه صیانت و حفاظت خدمت می‌کند و تنها در لباس پاسداری پوشیدن هم خلاصه نمی‌شود، بلکه این فرهنگ شامل همه کسانی می‌شود که دل در گرو انقلاب دارند.

شیخ‌علیان با بیان اینکه آزادگی و سربلندی امروز نتیجه نفس قدسی حضرت امام(ره) است که با تاسی به قیام حضرت اباعبدالله (ع) علیه زور و ظلم طاغوت قیام کرد، ابراز کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب، دین بزرگی بر گردن همه ما است.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا این ارزش‌ها حفظ شود، عنوان کرد: ما کنار آموزش و پرورش هستیم تا به کارآمدی بیشتر و ارتقای آن کمک کنیم.

در ادامه مسئولین حوزه های بسیج دانش آموزی شهید هاشمی و شهیده هاجریان نیز به بیان مطالبی در مورد روز پاسدار و گزارشی از عملکرد حوزه‌های خود پرداختند.

در پایان این جلسه از پاسداران و جانباز شاغل در اداره ناحیه دو تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار